Hoe komt het dat de app Wikipedia niet meer werkt op mijn iphone4?

Als ik hem aanklik verdwijnt hij na 1 seconde. Hoe kan ik dat verhelpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hier een paar dingen wat je kan doen:
iPhone uit en weer aan.
App verwijderen en opnieuw downloaden.

Succes!
Mvg SYDK007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de app updaten en je iPhone opnieuw starten als er geen update beschikbaar is verwijder de app en installeer het weer en start dan je iphone weer opnieuw op.

Tip: als het niet werkt kun je nog www.wikipedia.org nog gebruiken als bookmark
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank!
je kunt het verwijderen en de volgende dag weer downloaden en dan smeken dat hij het doet.