Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een online winkel waar ik mijn smartphone kan laten repareren zonder al mijn gegevens te verliezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
559

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het hoeft niet perse online te gebeuren, ik raadt dat ook niet aan. Vaak kan je bij een kleiner elektronica winkeltje veel goedkoper en sneller (vaak binnen een dag) je telefoon laten maken. Dit vertel ik uit ervaring. Je kan dan ook bespreken hoe ze het aanpakken en hoever ze mogen gaan. Dan houden ze hier rekening mee. Het ligt aan het probleem of ze het toestel moeten resetten of dat het aan de hardware ligt. Maak backups en heb je een SD- card haal deze er dan uit. Wil je echt geen reset geef dan aan dat je geen Hard Reset wilt bij de winkel en spreek het met ze af. Zo heb ik het ook gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou hem ter reparatie aanbieden bij de winkel waar je hem hebt gekocht.
je zou alleen gegevens verliezen als je een software probleem hebt.
dan zou ik je gegevens naar een online opslag brengen. bijvoorbeeld google drive of skydrive!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je telefoon in de brand vliegt, is dat een hardware probleem, en dan heb je GEEN gegevens meer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding