Blackberry curve 8520 micro usb aansluiting kapot. Wie kan me helpen?

Ik heb al zo'n 10maanden een blackberry curve 8520, 2 weken geleden is de micro usb aansluiting losgeraakt waardoor ik mijn blackberry niet meer kan opladen. Ik ben hiervoor naar Belcompany gegaan, zij zouden het toestel door sturen naar Teleplan en die zou 'm repareren.. Nu werd ik gister gebeld met de mededeling dat als ik hem wil laten repareren het €271,74 kost. (terwijl deze in de winkel €180 kost).. Ze zeggen dat dit niet binnen de garantiebepalingen valt, omdat het schade is door onjuist gebruik zou zijn.
Ik heb mijn blackberry vandaag dus opgehaald, zonder dat hij gerepareerd is. Nu kan ik 'm dus niet meer opladen..

Wie heeft hier ervaringen mee of weet wat nu verstandig is om te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt nog proberen om hem naar een zaak als gsm paradise te brengen die zijn vaak wat goedkoper met repareren, maar ik ben bang dat er eigenlijk niets meer aan te doen is. Misschien kun je een oplader vinden waar je de batterij los in kunt steken, niet handig maar kan je wel een hoop centen schelen.
Anders kun je nu dus alleen nog maar een nieuwe kopen en er voortaan voorzichtiger mee omgaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
zie link voor oplader met slot voor je losse batterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingrid klik op de link en kijk eens goed. Dit is een oplader waar je telefoon in kan, maar OOK de batterij LOS in kan.
Goed antwoord of niet ?

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat je de USB in je BB zelf bedoelt?

In dat geval kun je volgens mij in Delft Terecht bij GSM Delft. Die fikst echt heel veel voor heel weinig en klaar terwijl je wacht. Zou wel eerst even een mailtje sturen want ik weet natuurlijk niet of hij die onderdelen op voorraad heeft...

Hij heeft bij mij al twee keer iPhone scherm vervangen. Kostte bij de telefoonzaak € 150 en bij hem € 40
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hadden wij ook enige tijd geleden. Hebben de bb naar zo'n telefoon winkeltje gebracht die hier altijd om de hoek zit. Woon in Amsterdam. En daar hebben ze er een nieuwe ingezet, denk ik, voor 20 euro. En het werkt perfekt!!!
Vraag even rond of misschien weet je wel zo'n winkel, waar je ook dat ene ding ervan kan laten halen, kan niet zo snel op de naam komen. Zodat je alle kaartjes erin kunt doen, weet je wel?

Veel succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
sim lock, zo heet dat

Toegevoegd na 2 uur:
voor de duidelijkheid, zo'n winkel waar je simlock kan laten weghalen, daar maken ze ook telefoons! En in zo'n winkel heb ik de mijne laten maken.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds wanneer is een sim lock een apparaat waar je alle kaartjes in kan doen, en wat heb je daaraan als je USB aansluiting kapot is ? Volgens mij bedoel je een card reader, maar die is voro geheugen kaartjes (kan wel van pas komen als ze iets van de telefoon af of erop wil zetten, maar dat was niet de vraag).