Hoe zet ik op me samsung gio bestanden naar mn geheugenkaard?

Ik krijg een melding dat het intern geheugen van mn mobiel bijna vol is. Maar nu weet ik niet hoe ik applicaties ed naar mn geheugenkaart zet. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 53 seconden:
*t

Toegevoegd na 27 minuten:
Alle apps op me intern geheugen kunnen niet naar me geheugenkaart worden verplaatst. Weet iemand hoe je fotos ed dan naar je geheugenkaart kunt verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > klik op een app > daar staat dan verplaatsen naar telefoon, of als die op de telefoon staat staat er verplaatsen naar sd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Android Market moet je dit downloaden: App 2 SD. Als je een nieuwe app download kijkt de app of je hem op je SD kan zetten in dat bovenste venster. Als je de app start zie je alle apps die je op je SD kan zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt foto's overzetten op de volgende manier:

Ga naar Applicaties > Mijn Bestanden > DCIM (= Digital Camera Images) > Camera > Knop links onder > Meer > Verplaatsen.

Vink hier alle documenten aan die je wenst over te zetten naar de SD-kaart.
Kies vervolgens voor Verplaatsen.
Kies voor "external_sd" (= Algemene 'drive' van de SD-kaart).

Hier kun je zelf bepalen waar je de bestanden kopieert. Ons advies is om de bestanden te kopieren naar DCIM > Camera, of naar Pictures.

Je kunt overigens de camera instellen zodat hij de fotos direct in dit bestand plaatst door de camera op te starten, te kiezen voor Instellingen > Opslag > Geheugenkaart.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl