Het ding waarin je jou sd kaart plaatst in mijn iphone 4s is weg. kan ik die kopen?

Ik wilde een nieuw sd-kaartje gaan plaatsen in mijn iPhone 4s. Het onderdeel waar je dit kaartje inplaatst heb ik even weggelegd. Ik weet niet meer waar en ben radeloos. Het zal toch niet zo zijn dat ik nu heel mijn iPhone wel kan weggooien? het is nu ondertussen 3 maanden verder en ik heb alles afgezocht.... Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simkaart heet dat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies, zette me al aan het denken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iPhone's hebben geen SD-kaartslot.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je stopt daar een simkaart in, eenmaal geplaatst hoef je er niet meer aan te zitten tenzij je van provider wisselt of een nieuwe telefoon neemt. Als je daar een SD kaart in wilt rammen ben je goed fout bezig, iets wat je overigens bij het openen zou moeten zien gezien je oude simkaart daar in zou zitten. Bij klein spul nooit "even wegleggen" en wat anders doen, tenzij je een nette werkplek hebt waar niemand anders aan zit te frutselen. En nee, je hoeft hem niet weg te donderen, een iPhone kan ook zonder simkaart nog leuke dingen doen mits je graag op een klein scherm surft, mailt en gamet.

Het beste antwoord

Goedemiddag, deze kaarthouders zijn voor een paar euro makkelijk te kopen via internet. Even googelen op "simkaarthouder iPhone 4S" en je komt tientallen sites tegen. Wel altijd even goed de site controleren doormiddel van recensies.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Nee het gaat denk ik niet om de simkaart zelf maar om het houdertje. Zou ff naar de winkel gaan, kunnen je vast aan een nieuwe helpen. Wel vreemd dat je 3 mnd wacht, je kunt je telefoon nu toch ook niet gebruiken?