S.O.S.! Nieuwe simkaart vraagt een pincode en mijn oude code werkt ineens niet meer! Weet iemand de standaard pincode van T-Mobile?

Vandaag nieuwe iPhone 4s opgehaald bij T-Mobile. Ik moest een nieuwe simkaart i.v.m. de gewijzigde grootte. Maar hij vraagt een pincode, logischerwijs toetste ik mijn pincode in... die ik altijd gebruikt hebt. Maar die werkte niet! Ik heb nog maar één poging over. Is dit misschien gewoon 4x een 0?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wilde 4x 0 reageren...
capthavoc
12 jaar geleden
als je een nieuwe sim hebt staat die code toch zeker in je handleiding of misschien zelf met een kraskaartje ?
of zelf op de creditcard waar je die sim uit moest tillen
let wel dat is niet de pukcode
maar de pincode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan beter zeggen; S.M.S.! hahaha :)
(save my soul i.p.v. save our souls)

Antwoorden (4)

Op het kaartje waar je simkaartje is uitgehaald, staat linksboven je nieuwe code. Je kan ook naar tmobile online gaan en via "mijn tmobile" de optie "pincode vergeten" invoeren. Ze sturen je dan een mail met een tijdelijke code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon even 3x fout doen zodat je je pukcode kan invoeren en als je die niet weet kan je die heel simpel via tmobile.nl opvragen en dab kan je gelijk een nieuw wachtwoord invoeren :-) had ik gister heel toevallig ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, de fabriekscode is 0000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet doen, niet 4 x 0. De code is voor iedereen anders. Als het goed is dan heb je van T-mobile een plastic plat doosje gekregen met een boekje en een kaartje met je nieuwe simmetje. Op dat kaartje staat je pincode en die is dus voor iedereen verschillend. Niemand van ons kan weten wat jouw pincode is. Zoek het maar even rustig op op dat kaartje, dan komt het helemaal goed. ;)