Mijn beveiligings patroon heb ik te vaak geprobeerd. nu moet ik een google account wachtwoord invullen maar die weet ik niet meer! wat moet ik doen?

ik kan mijn mobiel niet meer gebruiken omdat hij dus is geblokkeerd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je naar gmail.com gaat heb je de optie: wachtwoord vergeten. Daar kan je je wachtwoord dus opnieuw opvragen. Mocht dit niet lukken dan kan je een software update proberen. Laat even weten of het gelukt is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke. maar op mijn mobiel heb ik geregisteerd met mijn oude wachtwoord die weet ik dus niet meer.. en ik heb al een nieuw wachtwoord ingesteld maar mijn mobiel heeft op dit moment geen internet verbinding dus kan niet updaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je toestel koppelt aan de pc met de datakabel kun je gewoon een software update doen. Toestel zelf heeft hier geen verbinding voor nodig.
Hee het is niet gelukt
maar we hebben een andere oplossing gevonden !:)
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en|nl&u=http://www.ultratechy.com/how-to-unlock-android-phone-after-too-many-pattern-attempts-without-factory-reset/
als je al deze stappen volgt dat doet hij het weer
aaah ben zo blij !:)
anders moest de mobiel weer hellemaal terug naar de fabriek ..