Waarom is whatsapp weg uit de App store? (Apple)

Ik zocht met mijn iPod touch naar whatsapp in de app store, maar hij vond niks?! Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je whatsapp niet op je iPod kan hebben als je hem niet gejailbreakt hebt. Als je whatsapp op je iPod wilt moet je hem jailbreaken en de app vervolgens downloaden in installous.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij staat er gewoon. Top 25 bovenaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatsapp kan niet op ipod touch maar alleen op iphone

Toegevoegd na 2 minuten:
of even op apple tips kijken daar staat hoe je het op je ipod kan krijgen ZONDER jailbreak even zoeken op die site.