hoe kan ik via skype op mijn telefoon (galaxy gio) toch iemand zien?

ik heb skype op mijn samsung galaxy gio alleen kan in niemand zien ook al heb ik aan twee kanten een camera

Toegevoegd na 6 minuten:
graag antwoord van iemand met een smartphone en skype

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zou je ergens in de instellingen van Skype moeten aanzetten. Waar weet ik niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je moet een Android versie hebben van 2.2 of hoger en dat dan in instellingen aan zetten. Ik heb Skype en een smartphone maar ik heb geen camera aan beide kanten dus Skype ondersteund dit niet bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je moet op dat cam drukken onderin dan kan je je zelf laten zien