Waar is de blackberry cuve 9300 het goedkoopste?

Ik wil graag een blackberry curve 9300 kopen, maar dan zoek ik het op en vind overal verschillende prijzen.. maar weet iemand waar ik hem het goedkoopste kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er dus een voor 188 gevonden.. op de site die ik hieronder heb gekregen, maar ik weet niet of die erg betrouwbaar is! Ik heb er ook wel een aantal gevonden ook van die prijs...

Het beste antwoord

Er zijn twee Blackberry Curve 9300's; één met, en één zonder 3G.
De BB Curve 9300 met 3G is het goedkoopste bij Pdawereld.nl (€188).
De BB Curve 9300 zonder 3G is het goedkoopste bij KitchenOnline.nl (€159).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zoek bij mediamarkt. Daar zijn goedkope mobiels. ( Geen abbonementen) maar het zijn prepaidpakketen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op gsmweb kun je het goedkoop kopen ik heb er zelf al drie mobiels gekocht en die zijn veilig aangekomen

het werkt op alle netwerken (simlock vrij)

Toegevoegd na 1 minuut:
het is wel duurder vergeleken met andere maar deze is wel simlock vrij de andere niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is hier echt het goedkoopste:
http://www.pdawereld.nl/catalogus/blackberry/blackberry-curve-9300/blackberry-curve-9300-graphite-grey/1545000/index.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

als je nog even verder wilt kijken, naar een andere winkel bijvoorbeeld:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000244003/Blackberry_Curve_3G_9300.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopste is ie bij deze winkel
http://www.pdawereld.nl/catalogus/blackberry/blackberry-curve-9300/blackberry-curve-9300-graphite-grey-logo-/1545000/index.html

Als je 'm simlockvrij wilt. Je kunt 'm ook inclusief een prepaid van T-mobile kopen (dan kun je dat kaartje ook als enige in het toestel stoppen, andere doen het niet) en dan ben je minder kwijt maar dat raad ik je niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij wehkamp.nl is De Blackberry Curve ook heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij typhone is die ook goedkoop