Winkels waar je iphones kunt kopen, hebben (meestal) dummies in de etalages staan. De modellen verouderen snel en de verouderde modellen worden weggedaan. Een lief gezicht en wat charme als je vraagt wat de mogelijkheden zijn, kunnen misschien al helpen.

Anders kun je vaak ook wel op veiligsites zoeken naar dit soort dummies.

Succes met zoeken en anders stuur je mij nog even een PB. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.fastcardtech.com

Ik neem aan dat je een "clone" bedoelt. op deze site kan je verschillende kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
China, SkyPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op focalprice.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van wat je eisen zijn aan een 'fake iphone', zul je hier wel iets tussen vinden: http://chinaprices.us?q=phone&from=40

Keuze zat, allemaal betrouwbare webshops, meestal gratis verzending. Alleen kunnen er douanekosten overheen komen.

Bekijk er eens een stel, er zitten best goede toestellen tussen. Meestal wel met android, maar dat kun je ook als pluspunt zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon iTouch kopen, jailbreaken en dan Yosion Apple Peel... Maar een echte iPhone is echt véél beter dan al die naamaak troep.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op dealextreme.com daar heb je iphone replicas voor 100 euro....