Hoe heet dit spelletje op de iPhone/iPod? (zie beschrijving)

Ik had vroeg een motorcross spelletje op mijn iPod, nu heb ik een iPhone en weet ik niet meer hoe dit spelletje heet. Je kon gewoon rijden maar je kon ook wedstrijden doen, rechtsonderin was de besturing, er was een groen balkje voor het gas en een rood balkje voor de rem, sturen deed je door de idevice te kantelen. Ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

2XL Supercross! Speelde het eerst ook op mijn iPod. Moest erg goed nadenken aangezien ik hem nier op me telefoon heb staan.