jaaa dat is veel te veel joh. stel dat al die apps 90 MB zouden zijn(wat ook veel te veel is voor een app) dan zou je op 8100 MB komen. en dat is 8.1 GB. dus dat is echt te veel. vooral als je een geheugen kaart ervoor zou kopen. ben je met 2 of 4 GB wel klaar voor apps voor een BB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk te weinig ............ apps nemen na gebruik ook nog extra geheugen ..... zoals safegames en maps opslaan
ik heb zelf een iphone , met maximaal geheugen en het blijft een gevecht om ruimte .......
hoe meer hoe beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat zijn iphone's die zijn hebben veel ingewikkelder software. bij een blackberry is dat nog vrij simpel en de BB is zelf ook erg klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok .....
je bent dus met recht de goeroe
;)