Heeft elk exemplaar van de Samsung Galaxy Gio een slechte standaard-accu?

Ik heb pas een Samsung Galaxy Gio bij Vodafone besteld.
Veel mensen klagen over de korte accu-duur van maar 6 uur. Is dat bij vrijwel ieder exemplaar zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Samsung Galaxy Gio heeft dezelfde accu als de Samsung Galaxy Ace (die ik heb). In standby gaat het toestel (volgens de specificaties) 610 uren mee (25 dagen) (gesprekstijd bedraagd overigens elf uren).

Wanneer je aan het muziek luisteren bent, en tegelijkertijd aan het internetten bent of een spelletje speeld, kan de batterij inderdaad snel leeg gaan, maar zes uren lijkt mij overdreven.

Ik gebruik mijn Galaxy Ace redelijk veel (ik internet meerdere malen per dag); mijn batterij is aan het eind van de dag ongeveer 20% (dit is normaal bij smartphones); ik laad mijn mobiel dan ook iedere nacht op.

Toegevoegd na 19 uur:
*speeld = speelt