Je kunt de taal van het toetsenbord op Duits zetten bij instellingen, dan op het wereldbolletje op het toetsenbord tot je de Duitse versie krijgt en dan de s lang indrukken dan krijg je de keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ß-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje x.

Andere antwoorden (1)

Als deze letter er niet tussen staat bij de zoekfunctie, kan je hem niet typen. Dit is tenminste zo op mijn Ipod (Nano 5e generatie)