Wat is een goed abonnement voor mij?

Ik krijg een htc wildfire s en ik wil er graag een abonnement bij.
Ik zit er niet heel vaak op.
Ik wil kunnen internetten.
Ik sms en bel (bijna) nooit.
Ik wil whatsapp.
Graag onder de 15 euro.
Ik dacht aan iets van Hollands Nieuwe.
Ik wil graag wel een waarschuwing krijgen als mijn belminuten/Internettijd op is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een HTC Wildfire met abbonement met 150 Belminuten/300 Sms + 1000 MB Data voor 15 euro in de maand.(inc. telefoon) Maar jij zoekt een sim-only als ik het goed begrijp? Bij Simpel.nl kun je voor 15 euro een bundel samenstellen van 100 SMS + 100 belminuten met 500 MB data. Bij hollandsnieuwe ben je met data in ieder geval duurder uit. Je kan ook via de directsales van Vodafone kopen. Dan heb je 120 bel/sms en 250MB internet maar wel een gratis telefoon voor 15 euro.

http://simpel.nl/

https://directsales.vodafone.nl/anwb/details/542/htc_wildfire_s_grijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o sorry ik had niet gelezen dat je het zelfde simpel abonnement er bij had staan.

Andere antwoorden (2)

Misschien is dit abonnement wat voor jou je krijgt alleen geen melding als je over je tarief heen bent. Al heb je mobiel nog niet. Met onbeperkt internet http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/bestel-htc-wildfire-S-Black-belsms25-int.asp

Toegevoegd na 2 uur:
Dit was trouwens met gratis toestel, 125 minuten, 25 smsjes en onbeperkt internet Voor 15,95
Ik heb zelf ook dit abonnement met de samsung galaxy ace.

Toegevoegd na 2 uur:
En je kan trouwens gratis 1202 bellen om je tegoed op te vragen. Maar je kan ook op internet kijken of een gratis app downloaden.

Toegevoegd na 2 uur:
Of al wil je echt sim only is dit abonnement misschien wat voor jou. http://www.simpel.nl/actie/?m=1&s=2&i=2&b=0&tmcampid=15&tmad=c&tmplaceref=consumer&tmclickref=Froger-Dec-750&media=Maxlead-AdwordsB2C&gclid=CP3Eh_6Ivq0CFYKJDgodiV_q_w Met bijvoorbeeld 100 minuten en 100 sms'jes en 500 MB voor 15 euro en eerste halfjaar gratis. Ik weet alleen niet als je een sms'je krijgt als je over je bundel heen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik hollandsnieuwe en dat werkt prima. Dat kun je zo goedkoop of duur maken als je wilt. Als je *101# intoetst ontvAngt je direct je resterende belminuten,aantal smsjes en resterende mb's