Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb laatst de Samsung Galaxy Gio gekocht maar er is geen Nederlandse invoertaal (voor het typen). Weet iemand hoe je deze toevoegd?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb ergens gehoord dat je de ROM (?) kan veranderen. Weet iemand hier meer over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt gewoonlijk zelf geen talen toevoegen. Het kan wel wanneer je je telefoon 'root' en daarna een custom ROM er op zet. Dit is allemaal erg ingewikkeld, en daarom is er een andere oplossing:
Ga naar de Market, en installeer een Ander toetsenbord, bijv. 'Swiftkey X,' of zoek eens op 'keyboard.'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben bang dat het niet kan, of in ieder geval, uit eigen ervaring met mijn n8 kan het niet.

bij mijn nokia zijn de talen die op de telefoon staan gebonden aan de productcode, in mijn geval een engels productcode (want ik heb hem via een kleine website gekocht waar hij een stuk goedkoper was), voor elke regio is een eigen productcode en mijn telefoon heeft een engelse, en in dat taalpakket zit geen nederlands.

bij mijn nokia kun je aan de product code komen door *#0000# te toetsen, dan komt er een menu op waar product code in een van de hokjes staat, google op die code, dan kom je er wel meestal achter waar je telefoon vandaankomt.

als je hem gewoon van je provider hebt is dit denk ik niet aan de hand, maar ik zou het toch even checken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je rom veranderen,houd in dat je de baas wordt van de apparaat.maar als het fout gaat,met installeren, is het einde Samsung.en einde garantie.veel hierover kun je lezen op:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding