Hoe krijg ik mijn internet van 'Ben' werkend?

Ik heb al een tijdje een mobiele telefoon met een prepaid simkaart van Ben. Ik heb al eens eerder een internetbundel afgesloten voor dertig dagen. Ik moest toen mijn instellingen handmatig instellen e.d. Dat heb ik allemaal netjes gedaan, en toen deed het internet het. Vanmiddag heb ik voor de tweede keer zo'n internetbundel afgesloten. Toen werkte alles gewoon en hoefde ik er niets voor te doen. Toen ik vanavond thuis kwam had ik ineens geen internet meer. Ik heb de instellingen al verwijderd en opnieuw erin gezet, maar het internet werkt nog steeds niet. Ik heb een Samsung Galaxy Gio. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt het beste even bellen met de helpdesk van Ben prepaid :
Ben Prepaid: 06 - 24001400