Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beste mensen op oudjaarsnacht is mijn BlackBerry Bold 9700 gejat en heb wel een idee wie het is, maar mijn vraag is dus hoe kan ik hem traceren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je weet waar het is waarom traceren? En via de computer kan je hem niet traceren dat is alleen mogelijk met de iphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via blackberry protect is dit ook mogelijk. En Via android ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa ik heb Blackberry Protect er gelijk toen ik hem kocht opgezet, maar dan kun je toch een programma ofsoow op je computer zetten en daarmee kan je dan toch je Blackberry traceren? Want de politie doet er niks aan, want heb al aangifte gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh haha oke maar ik denk dat hij dat niet heeft.
Het is onmogelijk om het traceren tenzij je medewerking krijgt van de politie en/of providers! Het enige mogelijkheid die je hebt is het toestel blokkeren en/of vinden via blackberry protect. Heb je de app gedownload op je Blackberry?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe aangifte, maar realiseer je wel wat de gevolgen hiervan zijn.

Als 't iemand was die ik goed ken, zou ik zelf geen aangifte doen maar diegene eerst waarschuwen; "Of je geeft m'n telefoon terug, of ik doe aangifte." Dat zou ik alleen doen als ik achteraf kon bewijzen dat hij/zij het was. Maarja, dat ben ik, ik denk dat de meeste mensen direct aangifte zouden doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die gene jou mobiel weer gebruikt kan je misschien je eigen ping toe voegen om te kijken of ze die naam hebben veranderd. Zo is iemand die ik ken er ook achter gekomen door wie die was gestolen. Daarna gewoon aangifte doen. En als je een abbo heb staat die waarschijnlijk ook op jou naam dus dat is ook nog een manier om te achter halen of het jou mobiel is.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding