Als je een nieuw mobiele telefoon abonnement koopt met internet, is het dan normaal dat je niet meteen internet hebt? Ik heb hem vanmiddag gekocht.

Mijn mobiele telefoon (Samsung Galaxy S Plus) heb ik vanmiddag gekocht bij Hi met een internet abonnement met 650MB internet per maand. Ik heb hem rond half 4 gekocht, maar internet doet het nog niet, terwijl de dataverbinding gewoon is ingeschakeld. Iemand die een tip heeft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je hem geactiveerd online pf hoeft dat niet? Zoniet dan kan het 24 uur duren tot het is geactiveerd

Zijn de internet instellingen al geactiveerd op je toestel? Even nakijken voor de zekerheid (zie bronvermelding). Als het dan nog niet werkt, zou ik morgen teruggaan naar de winkel, want het hoort eigenlijk direct te werken.

Bronnen:
http://www.hi.nl/Service-en-Contact/Mijn-m...

dat duurt meestal even (bij mij duurde het een maand vanwege een storing..) als het langer dan 2 dagen duurt zou k gewoon even bellen of langs gaan bij de winkel.

Ga naar mobiele netwerken/mobiele toegangspunten/druk op de menu knop en ga alle instellingen herstellen. Doe je telefoon aan en uit en meestal doet hij het. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100