Als je een nieuw mobiele telefoon abonnement koopt met internet, is het dan normaal dat je niet meteen internet hebt? Ik heb hem vanmiddag gekocht.

Mijn mobiele telefoon (Samsung Galaxy S Plus) heb ik vanmiddag gekocht bij Hi met een internet abonnement met 650MB internet per maand. Ik heb hem rond half 4 gekocht, maar internet doet het nog niet, terwijl de dataverbinding gewoon is ingeschakeld. Iemand die een tip heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet-ie het nu? Was ik wel benieuwd naar! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels doet hij het inderdaad gelukkig :) ! Vanmiddag rond een uur of 12 kon ik ineens wel alles doen dus blijkbaar had hij inderdaad even tijd nodig haha! Bedankt voor alle tips ;) !

Antwoorden (4)

Heb je hem geactiveerd online pf hoeft dat niet? Zoniet dan kan het 24 uur duren tot het is geactiveerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn de internet instellingen al geactiveerd op je toestel?
Even nakijken voor de zekerheid (zie bronvermelding). Als het dan nog niet werkt, zou ik morgen teruggaan naar de winkel, want het hoort eigenlijk direct te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alles klopt, heb ook via de toestel handleiding van de hi website alles nog een keer nagekeken en alles klopt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je morgen echt even terug gaan naar de winkel hoor. Ik heb een Tele2 en een T-Mobile abonnement met internet en bij hun werkte alles meteen. Succes en heel veel plezier met je nieuwe toestel!
Ik heb de Samsung GS2, die lijkt er best veel op en ik ben er HEEL blij mee! ;)
dat duurt meestal even (bij mij duurde het een maand vanwege een storing..) als het langer dan 2 dagen duurt zou k gewoon even bellen of langs gaan bij de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar mobiele netwerken/mobiele toegangspunten/druk op de menu knop en ga alle instellingen herstellen. Doe je telefoon aan en uit en meestal doet hij het. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, helaas doet hij dit ook niet.. Geeft nog steeds aan dat er een probleem is met de gegevensverbinding en geen communicatie met de server is.. Zal er maar eens een nachtje over slapen en hopen dat hij het morgen doet haha!