welke van deze 2 tablet/computers is krachtiger, als je naar de specs kijkt?

Het gaat om de asus r2h de 2009 vista versie en de archos 9 met windows 7 starter. De besturings systemen maken me geen bal uit omdat ik zo legaal windows kan kopen voor een honderdje.

Deel specs + spullen die ik krijg als ik ze zou kopen:

De asus: - 256MB onboard + 2GB upgrade, totaal 2.25GB memory
- OS Windows Vista Home Premium SP2
- 80GB HDD
- DVB-T module incl. antenne en afstandsbediening
- Opvouwbaar USB keyboard en USB mini muis
- Asus EasySync kabel
- Interne & Externe GPS antenne
- Alle cd's boekjes, kabels en reserve pen.

De Archos:

Intel Atom Z515 1.2 Ghz

Ram : 1GB DDR2

820 Gram

Connecties via : Wifi en Bluetooth, port USB 2.0

1,3 MP webcam

Batterij gaat ongeveer 6 uur mee

Heeft een standaard zodat je hem kan neerzetten en (tv) kijken, handig in gebruik, vertrouwd windows 7, en goed geluid.

Dit is geen meningsvraag, maar een vraag die je kunt beantwoorden als je de feiten kent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen iPad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik hou van windows, en ik op school mogen we geen ios gebruiken, maar wel windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je puur naar de specs kijkt kan je dit toch ook wel zelf oplosse?... Gwn +\- lijstje maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dutchcore, kan jij niet ff kijken? De tabler heeft 512 mb en is uit 2007 ( de asus)

Het beste antwoord

Je vraag is te vaag om een eenduidig antwoord op te kunnen geven. Er is niet zo iets als absolute sneller of langzamer. Het is afhankelijk van verschillende aspecten, zoals waarvoor je m wilt gebruiken, hoe de samenwerking is tussen de verschillende onderdelen etc.
Dat gezegd hebbend, Vista zuigt. Het is samen met Windows ME het meest beroerde OS uit de MS stal. Windows 7 daar in tegen is uitstekend. Daarom alleen al zou ik je de Archos 9 adviseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k ty

Andere antwoorden (1)

De archos ;)