hoe kan ik bellen met mijn samsung galaxy s II?

ik bedoel hiermee een nummer dat niet in mijn contactenlijst staat.

dus ik wil gewoon dat het toetsenbord tevoorschijn komt en ik een nummer kan intoetsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

In de bar onderin op telefoon drukken. Daar kun je een nummer intypen, lukt dat niet dan moet je bovenin nog even op toetsenbord drukken

Toegevoegd na 1 minuut:
Met bar bedoel ik de vier tekentjes/sneltoetsen onderin. Standaard staat daar telefoon bij en daar kun je een nummer intoetsen. Als je dat niet hebt zul je die icoontjes aan moeten passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik op die telefoon druk kom ik bij logbestanten uit. Bovenin staat ook geen toetsenbord... Of doe ik het niet goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logbestanden zit rechts van het toetsenbord en je kunt het balkje sliden, probeer eens te sliden. Want hij hoort er links naast te staan. Als ik m op logbestanden zet zie ik inderdaad het toetsenbord ook niet, maar bovenin even dat balkje naar rechts sliden en dan zie je hem ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist niet dat ik hem kon sliden dankjewel!! + beste andwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsje!

Andere antwoorden (1)

Je hebt je telefoon.
Je drukt op dat Groene vierkantje, met witte telefoon erop, die linksonderin op het scherm staat.

Dan zie je waarschijnlijk bovenin een balk met daarop keuze uit:
- Logbestand, Contacten, Favorieten, Groepen....

Nou, je kan deze balk verschuiven naar rechts, en als je dat doet komt er een 'Toetsenbord' optie tevoorschijn.

Druk op die toetsenbord en je krijgt cijfertoetsen om een gewoon los nummer te bellen.