Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de melding 'oproep niet beantwoord en doorgestuurd' weg van mijn Huawei Y300?

Sinds ik een simkaart van KPN hebt komt dit elke keer in beeld als ik een oproep mis en het naar de voicemail gaat. Maar het nadeel is dat hierbij het beeldscherm aan blijft staan, en dan gaat de batterij best snel leeg.
Hoe zorg ik ervoor dat dit niet meer in beeld komt? Toen ik een simkaart van T-Mobile had in deze teleoon, gebeurde dit niet.

Ritsuka
7 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je op de een of andere manier oproepen doorschakelen hebt ingesteld. Kijk even in de handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/Huawei-Ascend-Y300/preview-handleiding-516740.html

Daar vind je onder het kopje: Het doorschakelen van oproepen inschakelen
hoe je dat kan inschakelen (en dus ook weer uitschakelen). Als dit het niet oplost kun je misschien met het toestel langs de KPN-/ of een andere telefoonwinkel in de buurt gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding