Zodat zij geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry is het enige merk (van smartphones) met Blackberry Messenger, wat erg populair was in 2009-2010. Klanten die BBM willen, en dus internet nodig hebben, móeten wel betalen, zo kan er veel winst gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internet betaal je aan je internetprovider (kpn, hi, t-mobile enzovoorts).
bb diensten betaal je aan blackberry (rim).
Je gebruikt hun dienst, dus betaal je ervoor.
Als je thuis internet via wifi hebt, kun je dus flink geld besparen door alleen 2.50 aan blackberry te betalen.
De kosten die jij voor BIS betaalt zijn tweeledig. Enerzijds om de kosten voor de services in Canada te bekostigen, anderzijds de kosten voor je provider.
Jouw mobiele telefoon provider 'moet' al jouw browse verkeer, je email en wat al niet meer, naar RIM in Canada sturen. Dat kost geld. In Canada wordt al jouw data opgeslagen en bewaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grotendeels, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt.