Waarom geeft mijn Ipod aan dat het wachtwoord onjuist is?

Onlangs heb ik een nieuwe router geïnstalleerd. Alles doet het maar de verbinding met mijn Ipod maakt hij niet. Tenminste de netwerknaam is wel te zien maar als ik het wachtwoord intik geeft die aan dat het wachtwoord onjuist is.

Doe ik iets verkeerd?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb het wachtwoord 100 % juist ingevuld incl. hoofdletters etc.

Toegevoegd na 19 minuten:
Wat beteket dat, de encryptie ? ( hoe wat en waar) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zorg ook dat de encryptie van het wachtwoord overeenstemt met wat de ipod gebruikt... anders 'praten' ze in verschillende talen met elkaar.... Ook al klopt je password...

Toegevoegd na 13 minuten:
reacties op antwoorden kan je beter als reactie schrijven ipv uitbreiding op je vraag....

Encryptie stel je in op je router...
Meestal zit dit in het gedeelte waar je ook je password instelt....
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, zag het even niet. Hoe kom ik er dan achter welke encryptie mijn ipod gebruikt? ( sorry voor de vele vragen)