Apple staat geen korting toe op zijn producten. Zeker geen recente. Er zal dus geen mogelijkheid zijn om prijsvoordeel te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je binnen Nederland bedoeld kan je op www.beslist.nl kijken.
Soms zijn er producten die verrassend lage prijzen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals Goos al zei: geen korting in NL. Goedkoopst is het om het in de US te bestellen. Over het algemeen hebben ze dezelfde prijzen maar dan alleen in $. Scheelt nu 30% ex. Verzendkosten. Pas op voor importkosten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een iPad mini zou kopen wou ik ook natuurlijk de goedkoopste.
Maar aangezien de prijzen niet ver van het apple prijs ligt, zou ik toch gaan om een iPad te kopen bij een bekende winkel, zoals MediaMarkt, zoon winkel is populair en daar weet je dat je goede garantie service hebt.
Als je dan kijken naar:
http://tabletsuperstore.nl/tablets/313-ipad-mini-wifi-16gb-wit-885909667581.html
Dat is mischien wel de goedkoopste maar die winkel is niet echt bekend.
Ook zie ik dat als je het laat verzenden je ook nog eens €9 moet betalen en daardoor staat de prijs weer gelijk.