Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de verschillen tussen de asus transformer en de asus transformer prime?

Nog een vraagje: ik ben aan het twijfelen tussen de asus transformer (prime) en de blackberry playbook. Wat zou de beste keuze zijn (qua specificaties, apps en bestuurinssysteem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
703
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nah... Rarara, waarom staat er dan ; en nog een vraagje?? ;|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo bijdehand doen david1105.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, wie deed er net bijdehand??
Volgensmij heeft 'arcana' wat tegen mij??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niks tegen je david :-) als je dat denkt heb je wel een erg lage zelfbeeld over jezelf en denk je niet optimistisch over jezelf, ik vind gewoon dat je te fel tegen thijs1812 reageerde, je kon het ook op een normale manier zeggen tegen hem. o ja ik deed niet bijdehand als je denkt dat ik bijdehand deed moet je maar je woordenschat/kennis uitbreiden en lezen wat bijdehand doen precies inhoud ;-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ;) @arcana sorry, ik ga meestal snel van het negatieve uit (jaren gepest). Zit nu bij een orthopedagoog xD. Ik kan af en toe wel eens een beetje fel uitvallen;) nogmaals sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geeft niet hoor david1105 dat kan ik begrijpen :-),
zeker als je jaren bent gepest. ik hoop dat je de juiste hulp krijgt bij de orthopedagoog, en ik neem het je niet kwalijk, ik hoop alleen dat je weet dat ik niks tegen je heb, en dat niet iedereen iets negatief of met kwade bedoelingen bedoelt, er zijn ook nog goede mensen in de wereld met goede bedoelingen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@arcana bedankt voor uw fijne reactie! Soms zijn die goede mensen lastig te vinden. Maar als je goed genoeg zoekt, vind je ze!;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heel simpel: De Prime nemen!
Dat is gewoon het beste Android tablet dat er te krijgen is (er komen wel wat varianten, maar de Prime is kwalitatief gewoon super!).

De BB Playbook is gewoonweg een flop.

Android heeft daarbij ook nog eens heel veel goede (en bovenal betaalbare) applicaties en dat is op het BB platform steeds minder en slechter (het is commercieel gezien voorontwikkelaars geen lucratief platform).

Ik heb een review van de Prime toegevoegd!

Daarbij, wat is je doel van het tablet, anders zou ik de iPad ook niet uitsluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil is de CPU .. de Prime heeft een Quadcore CPU
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding