Hoe kan ik op mijn iPhone ervoor zorgen dat hij eerst naar een beschikbaar wifi netwerk gaat?

Ik heb gewoon 3g op mijn iphone, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat als er beschikbare wifi netwerken zijn dat hij eerst die kiest? zodat het niet van mijn datalimiet afgaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een telefoon kiest altijd wifi boven 3g.
dus als je een keer de code van een wifinetwerk hebt ingevoerd kiest hij altijd wifi.
wel eerst een keer handmatig inloggen in het wifinetwerk.

Toegevoegd na 29 minuten:
en inderdaad zorgen dat wifi is ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zorgen dat Wi-Fi is ingeschakeld.