Hoe kan het dat ik ineens zo weinig geheugen heb (Android)?

Ik had op mijn Android-toestel (Samsung Galaxy Ace) nog 20MB geheugen vrij. Toen installeerde ik een applicatie van 1MB; toen had ik ineens nog maar 8MB vrij. Toen ik de applicatie weer verwijderde, had ik 9MB vrij. Hoe kan dit? Kan ik op de een of andere manier weer meer geheugen vrijmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet gebruikte Apps of liedjes verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het installeren van een app/game komt niet alleen geheugen van het spel zelf maar ook dr cache, dat zijn de bestanden die in je geheugenkaart zitten opgeslagen.
Deze kun je vinden onder de map "mijn bestanden"

En heb je de app gewist via instellingen --> aplicaties beheren?