Kan je op een blackberry internetten met internet van bijv. simyo of moet je perse een blackberry internet abonnement hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je kan dan wel gewoon internetten maar ping zal niet werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoeft niet perse een abonnement te zijn, je kan bijv een T-Mobile of Vodafone blackberry simkaart kopen. Voor T-Mobile hoef je maar per maand dan 2,50 te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Blackberry met abonnement koopt in de winkel, word je waarschijnlijk geadviseerd om ook blackberry internet er bij te nemen. Ik heb geen ervaring met Blackberry's, maar volgens mij móet je - om te kunnen internetten via 3G - een blackberry internet abonnement hebben. Waarom dit is weet ik niet, maar waarschijnlijk omdat RIM (de oprichters van Blackberry) daardoor meer geld verdienen.