Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg met mijn android de melding Insufficient storage available bij het installeren van een app, hoe kan dat?

Ik heb gewoon genoeg ruimte over op mijn telefoon om het te installeren. Het programma wordt eerst tot 100% gedownload en dan gaat hij installeren. Ik krijg daarna een melding dat de installatie niet succesvol was omdat er niet genoeg ruimte op mijn telefoon staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit is mogelijk, je telefoon geheugen kan wel vol zijn. Dit is vaak niet heel veel. Dan zou je de app op je ''USB-storage'' of op een sd kaartje moeten verplaatsen. kijk even bij je:
Taakbeheer> bovenin ''Opslag'' aanklikken.. hier kun je per opslagmedium zien hoe veel ruimte er beschikbaar is.
Ik heb bijvoorbeeld: Systeemopslag, USB-Opslag en SD-Kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik sdmove (app) om alle programma's over te zetten naar je sdcard, dan is je telefoongeheugen weer leeg.
Afhankelijk van wat voor smartphone je hebt, (dure of relatief goedkope) is er meer of minder telefoongeheugen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding