Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn Blackberry opeens GPS heeft en een stuk trager was toen die was ingenomen door de politie?

Toegevoegd na 3 minuten:
Nadat die was ingenomen*

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik weet zeker dat ik geen gps had, het is namelijk een Blackberry curve 8520, en ik had laatst ook een echo onder het telefoneren, maar ik had al het vermoeden dat er mee was gekloot omdat toen ik in het bos stond en locatie opvragen via gps aanklikte hij bijna op de meter af kon zeggen waar ik was, terwijl voor de tijd er nooit GPS op heeft gezeten

Toegevoegd na 31 minuten:
En ja ze hadden dat recht aangezien ik werd verdacht van bedreiging met een vuurwapen (waar ik overigens nooit wat mee temaken heb gehad)

Toegevoegd na 31 minuten:
En ja ze hadden dat recht aangezien ik werd verdacht van bedreiging met een vuurwapen (waar ik overigens nooit wat mee temaken heb gehad)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Warschijnlijk wil de politie jou volgen/afluisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is (bijna) onmogelijk. Je moet de GPS functie over het hoofd gezien hebben. Wellicht dat hij toevallig iets langzamer is? Ik kan me haast niet voorstellen dat de politie wijzigingen in jouw telefoon aangebracht heeft.
Waarom was je telefoon overigens ingenomen door de politie? Hebben ze dat recht?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een navigatieprogramma installeert, zoals Google Maps, krijg je een GPS-functie ter beschikking. Het is echter een 'nep'-GPS, z.q. A-GPS, die je positie bepaalt t.o.v. de GSM masten. Maar dit werkt soms verrassend goed.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
De politie bouwt geen GPS in in je telefoon. Dat pas niet...Een GPS ontvanger die klein genoeg is om bij de bestaande electronica van je telefoon te bouwen is er niet.

Lees de handleiding van je telefoon maar door. Zie de bron...als je zoekt op GPS vind je informatie. Zoals de vorige poster al aangaf...er is een soort "nep"gps waarmee je prima kunt navigeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding