Kan ik de meldingen over niet gecertificeerde Iphone uitschakelen?

Ik krijg de meldingen bijna elke twee minuten, ook als ik geen oplader erin heb zitten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik krijg de hele tijd de melding: ''Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze Iphone''. Het is bloedirritant en ik wil deze melding graag niet meer krijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Nee dat kan he niet uitzetten
Zolang je goedkope imitatie kabeltjes
Gebruikt zal deze melding komen.
Kabels die onder licentie zijn gemaakt bezitten een chip die de telefoon ziet.
En pas op met die goedkope kabels had er ook een voor me iPhone 5 wel binnen het half karnde lightning connector kapot koste €60 om het te maken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er troep in de oplaadpoort van de iPhone. Probeer met perslucht de poort wat schoon te spuiten, en gebruik geen niet-gecertificeerde oplaadkabels om je iPhone mee op te laden.