gaat het stroomverbruik van je iphone omhoog als je via je luidspreker word afgeluisterd?

na aanhouding telefoon ineens binnen halve dag leeg bij minimaal gebruik.. hoorde dat ze via je luidspreker af kunnen luisteren zonder dat je belt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
esth0r
12 jaar geleden
volgens mij kan het niet en mag het niet, ze kunnen hooguit je telefoongesprekken aftappen, maar dat doen ze ook niet zomaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt niet bedoeld.
esth0r
12 jaar geleden
moet ik het in lekentaal uittypen dan? ik DENK niet dat het kan en ik DENK niet dat het mag betreft afluisteren kunnen ze hooguit telefoongesprekken aftappen, maar dat doen ze ook niet zomaar dus, nee, het stroomverbruik van je iphone gaat niet omhoog na een aanhouding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan afgeluisterd worden. Er zien hiervoor speciale apparaten die dat kunnen oppikken en laten zien aan jou. Met deze apparaten kan je zien of er een verbinding word gemaakt met een zendmast. Ook kan je op de site in de bron even kijken voor dingen. Bronnen:
- http://www.spyshop-venlo.com/Communicatie/Spyshop-Etui-voor-het-blokkeren-van-je-mobiele-telefoon-GSM/

Antwoorden (3)

Volgens mij niet.
In ieder geval niet duidelijk veel meer stroomverbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat is echt flauwekul. Niemand kan via jouw luidspreker afluisteren zonder dat jij belt. Dat heeft dus ook niets te maken met jouw stroomverbruik. Ik denk eerder dat je een nieuwe app geinstalleerd hebt, die altijd aan staat en die veel van de accu vraagt. Een andere logische verklaring is er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je een nieuwe software update nodig hebt.
Op mijn I-phone 4 was een update die er voor zorgde dat het stroomverbruik hoog was, Apple heeft snel een nieuwe update uitgegeven en het probleem is opgelost.
Dus misschien moet je een nieuwe versie downloaden.
Even aan de computer en dan zie je in I-tunes vanzelf of je de nieuwste versie hebt of niet.

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost.

Let ook op app's die constant info verzenden/ontvangen en of je bluetooth uit staat (als je hem niet nodig hebt)

succes.