mijn telefoon komt net terug van de reperateur maar nu doet mijn wifi het niet, wat kan ik doen?

mijn galaxy s2 is net terug van de reparatie en hij is gerepareerd maar nu doet mijn wifi het niet, voorheen deed het 't well.

Toegevoegd na 2 minuten:
als ik het probeer staat er "verifiëren met..." daarna 'verbinding verbroken'
ik heb mijn router al een paar keer gereset en via mijn laptop, computer, wii, psp en andere telefoon heb ik wel draadloze verbinding.

Toegevoegd na 13 minuten:
ik heb m laten repareren om het beeldscherm, met mijn internet was niks mis.
ik wil 'm eigenlijk niet weer opsturen want dan ben ik zo lang onbereikbaar, vooral met volgende week de kerstdagen zal het langer duren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie antwoord van dudemeister en probeer dat eens. Wrsl zal dat je probleem oplossen. succes

Antwoorden (6)

je hebt altijd garantie op de reparatie die gedaan is. Ga gewoon terug, leg het probleem voor en hij repareert het als het goed is. Zowiezo valt het nog onder de fabrieksgarantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga terug je hebt nog garantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk er mee terug gaan. Nu heb je er nog garantie op en wie weet kunnen ze je in de winkel wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je telefoon bij reparatie gereset is oid
probeer je WiFi ww van thuis opnieuw in te voeren op je Galaxy.
12 jaar geleden
Waarom bel je ze niet even? Mischien kunnen ze vanaf een afstand je opweg helpen, dan hoef je hem niet te missen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een galaxy s maar dan de 1e, ik had toen ook eens problemen met mijn internetverbinding. Op sommige dingen kon ik wel op internet en op andere momenten niet. Ik heb toen in mijn instellingen gezocht en heb toen alles gereset zodat alle instellingen weer normaal werden gezet. Daarna deed ie het bij mij weer. ( Zet wel al je contacten op je sim als je dat doet )