Ik kan mijn Blackberry 8520 niet verbinden met onze router, wat moet ik doen ?

Als ik op : 'netwerk zoeken' klik staat de router er bij, ik klik erop dan staat er : 'wilt u de WPS installatie uitvoeren?' dan klik ik op volgende. Er staat dan : ' bezig met configureren WiFi profielen.. Voeg deze PIN toe aan uw draadloos toegangpunt ' dan staat er een getal, en onder het getal staat ' resterend getal ' van 5 minuten telt ie af naar 0. Ik weet niet wat ik nu moet doen, iemand advies ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat probleem had ik ook. Erg vervelende bug waar niet iedereen raad mee weet.

Ga naar netwerkinstelling->WifiVerbinding instellen -> netwerken zoeken -> En dan bij WPS installatie moet je op ANNULEREN drukken. Dan voer je een eventueel wachtwoord in van je router en klaar is kees.

Dus bij de optie WPS installatie op annuleren drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet volgens mij je wifi wachtwoord invullen van je wifi/router (weten je ouders wel) maar dit kan misschien ook helpen: (op je blackberry) ga naar options - mobile network - en zet alles op ON of ga naar je internet - options - browser configurations - en zet het bovenste balkje op hotspot browser

Ik hoop dat dit je helpt. Succes!