Ik synchroniseer mijn muziek zodat deze bij in de lijst van het toestel komt in 'samsung kies'. Wanneer ik daarna in gsm vind ik de muziek niet terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer het in een andere map op te slaan en even de handleiding of dergelijke lezen!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe het gewoon via massa opslag. Kies werkt echt voor geen meter.