hoe kan ik de telefoon nummers van mijn blackberry op mijn computer zetten?

ik heb al mijn telefoon nummers opgeslagen op mijn mobiel(en dus niet op mijn simkaart, wat dom is). nu is mijn scherm kapot gegaan en kan ik dus niks meer aflezen. ik kan hem nog wel aansluiten aan mijn computer en in het blackberry desktop programma komen.
alleen als ik hier zoek kan ik nergens mijn telefoon nummers vinden. weet iemand hoe dit moet ?

mvg bollabol

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

normaal is dat gedeelte wel afgescherm maar je zou eens kunnen proberen of er hidden mappen zijn ?
dus pak de hoogste map
als je windows 7 hebt klik op organiseren
map en zoek opties en zoek de optie verborgen bestanden weergeven
wellicht zie je dan de systeem mappen en de adresbestanden ?
capthavoc