kun je op elke android van de laatste 2 jaar de laatste android software installeren (4.0)

de vraag zegt 't al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, de fabriekanten moeten een update uitbrengen voor het toestel. Dit doen ze niet voor alle toestellen. En de hardware moet ice cream sandwich kunnen draaien
. Als je processor niet snel genoeg is werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, hoogstens dat wat devs met teveel vrije tijd zin hebben om voor specifieke modellen zelf weer wat voor elkaar breien.
Je moet niet wachten tot de fabrikant een update uitbrengt. als je je smartphone root kan er meer. Pas wel op met de garantie. 4.0 dat is een ander vraag ik zou zeggen het internet afzoeken per toestel wat er mogelijk is.