waarom kan kan niet meer bellen, muziek luisteren op mijn blackberry?

Ik had eerst een hi simkaart, nooit problemen meegehad sinds dinsdag heb ik een t-mobile simkaart, ik wou muziek aanzetten maar dat lukte niet er staat steeds bij muziek zo'n koptelefoon/headset icoontje, hetzelfde als ik bel, als ik bel schakelt hij van koptelefoon over naar luidspreker en opnieuw.. en opnieuw.. ik dacht dat het aan de simkaart lag, maar als je geen muziek kan afspelen ligt het blijkbaar niet aan de simkaart.. is mijn luidspreker defect? en waar kan ik die laten repareren?

Toegevoegd na 22 minuten:
het lukt nu een beetje om muziek af te luisteren, maar zonder mijn oortjes in herkent hij het als headset, en als ik luidspreker doet doet hij het wel, maar hoe kan het dat hij het als headset ziet terwijl ik mijn oortjes niet in hebt? als ik bel dan gaat hij van luidspreker/headset enz.. daarom hoor je geen geluid, ik heb geen raar geluid alles is goed.. maar ligt dit aan de speaker zelf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een simkaart van een andere provider in stopt, heb je dan dezelfde problemen?
Ik denk namelijk niet dat dit aan de simkaart ligt.

Kun je een klein wattenstaafje in de headset plug doen? Misschien zit er daar wat viezigheid en schakelt hij daarom steeds van profiel?

als dit niet helpt, zou je je blackberry is helemaal naar fabrieksinstellingen moeten resetten, dit kan namelijk helpen als het een softwarefout is.
9 van de 10 problemen op een blackberry is een softwareprobleem.

succes!