Nee. De applicaties zijn speciaal ontworpen voor de iPod touch of iPhone, en kunnen niet op een ander apparaat afgespeeld worden. Als dat wel zou kunnen, is dat beveiligd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij lijkt van niet.

Andere processor en ander besturingsysteem. Het lijkt niet eens op elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriend van mij heeft de samsung star, en ikzelf de Iphone en de Samsung Omnia, Ik kan op beide Samsung's aplicaties van de Iphone 'spelen'. Maar dan heb ik wel een programmatje gekocht waarmee dat kan. Het heet iets van WisApp(naam kan ik nergens terugf vinden)

P.s. Ik heb het gekocht,(14,95)