Wie weet een alternatief voor mijn Nokia e71?

Mijne begint een beetje na te laten. Dus wat daarop lijkt zoek ik, maar niet de e72

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom niet de e72 dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin heeft de e72 en die vind ik gewoon niet mooi. Ik zoek zeg maar een upgrade. hetzelfde maar een wat beter model.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Blackberry? Lijkt er aardig op.
Of wil je bij Nokia blijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry lijkt me niets. Mijn Nokia is eigenlijk perfect, alleen is hij een beetje oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn NokiaE72 is de opvolger van de E71.
Een vriend had de E71 en ze zijn nagenoeg gelijk, alleen heeft de E72 dus net weer wat nieuwere snufjes.

Antwoorden (1)

met qwerty toetsenbord; blackberry, samsung text, sony ericsson text, of je zou moeten overgaan op touchscreen...