Hoe kan ik het draaien van het scherm uitzetten op mijn iPhone 3G?

Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een tweedehands iPhone 3G, maar word vaak belemmerd door het horizontale en verticale veranderen van het beeld.

Ik wil dit heel graag uitzetten, ik heb verschillende manieren al geprobeerd aldus ook het "twee keer drukken op de Home toets", maar ook dat is tevergeefs - dat werkte niet.

Heeft iemand enig idee of dit wel mogelijk is?
En zo ja, hoe?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jaja, had ik ook last van. Extreem storend, zeker op apps als GV, waar je alle 4 de kanten op kan. Met je iPhone3G kan je niet verder dan 4.2.1
Dus zal je de update net de rotation lock niet kunnen krijgen. Echter, als je iPhone is gejailbreaked kan je dit oplossen. Je zal dan in Cydia moeten zoeken naar (1) SBSettings.
En daarna naar (2) Rotation lock.
Hiermee download je een tool waarmee je het draaien kan laten stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de hulp.
Ik heb op Cydia wat verder gezocht, en in plaats van "Rotation Lock" heette het "Rotation Inhibitor".
Het is nu gelukt. Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (1)

2 x drukken op de home toets, dan de onderste regel opzij vegen en dan komt er een lock icoontje.
Als dat niet werkt is er iets mis met je phone, want zo moet het. Mijn doet t ook...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik al zei, dat heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet.
Ik heb een iPhone 3G, moet het daar ook op werken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie van iOS heb je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow. Ja, je zei dat je 2x op t knopje had gedrukt, ik wist niet of je wist dat je dan ook nog moest vegen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies welke iOS ik heb, waar valt dit te vinden? Verder wist ik inderdaad niet dat je dan ook moet slepen, maar na dat ook geprobeerd te hebben kwam er ook niets behalve "Favorieten".