Hoe kan ik het draaien van het scherm uitzetten op mijn iPhone 3G?

Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een tweedehands iPhone 3G, maar word vaak belemmerd door het horizontale en verticale veranderen van het beeld.

Ik wil dit heel graag uitzetten, ik heb verschillende manieren al geprobeerd aldus ook het "twee keer drukken op de Home toets", maar ook dat is tevergeefs - dat werkte niet.

Heeft iemand enig idee of dit wel mogelijk is?
En zo ja, hoe?

Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jaja, had ik ook last van. Extreem storend, zeker op apps als GV, waar je alle 4 de kanten op kan. Met je iPhone3G kan je niet verder dan 4.2.1 Dus zal je de update net de rotation lock niet kunnen krijgen. Echter, als je iPhone is gejailbreaked kan je dit oplossen. Je zal dan in Cydia moeten zoeken naar (1) SBSettings. En daarna naar (2) Rotation lock. Hiermee download je een tool waarmee je het draaien kan laten stoppen.

2 x drukken op de home toets, dan de onderste regel opzij vegen en dan komt er een lock icoontje. Als dat niet werkt is er iets mis met je phone, want zo moet het. Mijn doet t ook...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100