Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Galaxy S, maar heb nooit gelet op de video-out optie. Op het internet wordt er wel gesproken over een mini-usb naar HDMI kabel, en dat die 50 dollar zou kosten. Interessanter is dat op YouTube meerdere filmpjes een heel ander soort kabel laat zien, een 3,5 jack-plug die naar een 3-tal tulpstekkers loopt.

En dat blijkt te werken, het is dan geen HD-beeld, en ik zie persoonlijk ook geen meerwaarde in deze optie, misschien voor presentaties of spellen?

Dus.. mijn conclusie, HDMI kun je niet gebruiken, wel een RGB-kabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer wat geleerd, voor het eerst dat ik een 3,5 mm jack zie voor zowel beeld als geluid. Maar het blijkt te bestaan, het filmpje is duidelijk genoeg. Let even op dat je dus een speciale kabel nodig hebt, de jackplug heeft hier 4 aansluitdelen (in plaats van de normale 3 voor oortelefoontjes).
Ik zag de kabel bv op http://www.pixmania.nl/nl/nl/27912/art/hama/kabel-jack-3-5-mm-mannetj.html?srcid=8794&var=0af50632ef847d3285c9857eea2e7ebf&aftrack=TVRBd09Uc3hNell3TVE7MTMyMjQyNDA0MTt2YXI9MGFmNTA2MzJlZjg0N2QzMjg1Yzk4NTdlZWEyZTdlYmY=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het ook nog nooit gezien, ik denk dat ik morgen eens naar de stad ga om zo'n kabel aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed uitgelegt !

Andere antwoorden (2)

Als ik jouw was zou ik eens goed naar je mobiel kijken , zie je er een gaatje , waar n hdmi in past , dan weet je t
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat er geen gewone HDMI uitgang zit, mischien een mini HDMI maar ik denk gewoon mini usb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding