is de YARVIK TAB410 aan te raden?

1. Zit er een android market op?
2. Kan je apk bestanden installeren? (en natuurlijk gebruiken).
3. en wat zijn nou de verschillen tussen zo`n goedkope tablet en zo`n dure?
4. wat zijn de voor en nadelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet dat dit merk goedkope tablets maakt. De kwaliteit zal hierdoor niet geweldig zijn. Het verschil tussen deze en de duurdere merken, zit hem onder andere in (klok)snelheid, schermgrootte, accuduur, geheugen, resolutie en behuizing.
Het is mij niet bekend of de Android Market beschikbaar is, maar .apk bestanden zijn op ieder Android-apparaat te installeren.
Het voordeel is dat de tablet goedkoop is, het nadeel is dat de specificaties hierdoor niet zo hoog liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had deze

hij was de 1e dag sloom

hij heeft geen android market en je kunt het niet erop installeren
de apks werken heel slecht zoals op z´n kop enz..
een dure is beter en sneller

je kunt beter voor de ipad 1&2 gaan of misschien de samsung galaxy tab