Kun je als je android hebt ge-update hem weer terugup-daten

stel je android 2.2 en je hebt hem ge-update naar android 2.3
kun je hem dan ook weer naar 2.2 krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jammer genoeg is dit niet mogelijk, omdat de meeste updates die je ontvangt beveiligingsupdates zijn. En de makers willen natuurlijk wel dat die nieuwe beveiligingen erop blijven staan, zodat jij er niet teveel mee kunt gaan rommelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan kan wel. ik weet alleen niet wat voor telefoon je hebt. http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12067-howto-officiele-samsung-update-buiten-kies-om-js3-js5-2-2-1-froyo.html in dit forum staat in ieder geval hoe het moet voor de galaxy s (1).

Toegevoegd na 3 uur:
als je zegt welke telefoon je hebt, dan zal ik even kijken of het dan ook kan. Maar in principe moet het altijd kunnen met android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een HTC desire HD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
htc heb ik weinig ervaring mee, maar waarom wil je eigenlijk terug, als het is omdat je telefoon niet stabiel loopt, moet je hem wel eerst resetten om 'm een kans te geven. Anders komt de nieuwe software in conflict met de oude software. Waardoor je allemaal fouten krijgt in het systeem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, weer wat geleerd dan. Mij is altijd verteld dat dit niet mogelijk is.