Wat is de beste screenprotector voor een IPhone 4? Ik zoek een screenprotector waar niet snel krassen op komen.

Ik heb er momenteel een op zitten die een tijdje geleden in actie was bij De Trekpleister, maar deze hebben ze nu niet meer. De screenprotector die ik momenteel heb heeft een mooi glad oppervlak, is praktisch onzichtbaar en blijft vrijwel krasvrij (er komen vrijwel geen krassen op ondanks intensief gebruik)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Maak er zelf een:
http://www.youtube.com/watch?v=t-XXvsD2pds&context=C2b9a9UDOEgsToPDskKbj0S87_Q_B0To1jxSlYFM
(zelf niet geprobeerd, heb geen iphone)
12 jaar geleden
Bij de hema kan je hele goeie kopen voor 3 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een bij je in de buurt is: Action!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
invisibleSHIELD.