Hoe verwijder ik de standaard bestanden op mijn telefoon?

Ik heb een Samsung Wave 525, hij draait op Bada. Hij geeft steeds de melding Not enough memory als ik op internet zit. Nu heb ik alle muziek, filmpjes, downloads en foto's op een kaartje staan, met nog 1GB vrije ruimte, dus dat is het niet. Ik heb de cache van mijn browser, mijn berichten, en de apos die ik niet gebruik eraf gegooid, maar nog steeds krijg ik die melding en wil ie niet surfen. Daarom: hoe gooi ik die standaard ringtones, achtergronden etc. eraf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is wel een gedoe... Het kan aan 3 dingen liggen:
1. Je internetbundel
2. De cache, hoewel ik uit de tekst uitmaak dat dit dus niet het geval is.
3. Je zou een SD kaartje met meer geheugen kunnen kopen, misschien dat dat helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je reactie! Maar ik gebruik wifi, heb geen internetbundel... en op mijn kaartje staat nog ontzettend veel vrije ruimte. Het gaat niet om het geheugen op de geheugenkaart maar om het telefoongeheugen, dat zou bijna vol staan. Maar ik kan er nu alleen nog mijn contacten, mijn widgets, en enkele apps afgooien, en dat wil ik niet... Zou ook niet moeten uitmaken, want ik had er veel meer op staan en toen deed ie niet raar :( Rest me nu dus die standaardbestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heeft dan ook geen zin om de standaardbestanden te wissen, waarschijnlijk gaat het om ram geheugen o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh... kan ik daar ook iets aan doen, weet je dat misschien?