Is een nieuw vervangend scherm voor de iphone 4 het zelfde als de orginele?

Hallo,
Ik vroeg me af Je kan voor de iphone 4 een nieuw glas kopen alleen daar zit dan een scherm aan voor MAAR 50 euro, Nu was mijn vraag is dat scherm het zelfde als het orgineel dus zelfde kwaliteit en zelfde hoeveelheid pixels?

Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 € is goedkoop Vd iPhone 4 , dat is de prijs vr het scherm Vd 3GS . Maar ik heb prima , ervaringen met diverse niet door Apple uitgevoerde rep: succes.

Het beste antwoord

Het zal niet Apple-approved zijn, maar de kwaliteit zal nagenoeg hetzelfde zijn anders zouden ze er niet aan beginnen. Bij het originele product betaal je ook voor de naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt dan weet ik wat ik moet bestelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry foutje moet bestellen zijn :D

Andere antwoorden (2)

Oook enkele iphones laten repareren, geen verschil met origineel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op MP iemand gevonden die origineel Apple onderdelen gebruikt - scherm was € 110
Bronnen: