weet iemand waar ik een samsung galaxy s i9000 voor 250 euro of lager kan kopen? (winkel of tweedehands)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kzou geen galaxy s kopen galaxy st is een miljoen keer beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy s2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
da weet ik wel maar kmag van men ma die ng nie kopen die vind de s2 te duur en die denkt da ik daar nie voorzichtig genoeg mee doe kben nu 15 als ik 17 fzo ben mag da

Het beste antwoord

Kijk eens op marktplaats. Wel altijd de telefoon ophalen met iemand anders. Er zijn namelijk heel wat bedriegers,maar ook echte advertenties. Goed opletten is dus wel vereist.